سلام عزیزم ببخشید سوالم خیلی بی ربطه میخواستم بدونم جاسک اوضاع خوبه ؟اسکله بازه ؟
من به پسرم میدم خوبه وزن دهی هم خیلی خوبه
مونده که بسازه یا نه
ببلاک به بعضی میسازه به بعضیا ن به دختر من تنها شیرخشک که ساخت همین ببلاک بود وزن دهیش بد نی دختر من کمکی میخوره
من دادم پسرم یبوست شدید شد فقط زور میزد و میپیچید به خودش
عوضش کردم بیومیل گرفتم خداروشکر بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.