۴ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید سوالم خیلی بی ربطه میخواستم بدونم جاسک اوضاع خوبه ؟اسکله بازه ؟

من به پسرم میدم خوبه وزن دهی هم خیلی خوبه
مونده که بسازه یا نه

ببلاک به بعضی میسازه به بعضیا ن به دختر من تنها شیرخشک که ساخت همین ببلاک بود وزن دهیش بد نی دختر من کمکی میخوره

من دادم پسرم یبوست شدید شد فقط زور میزد و میپیچید به خودش
عوضش کردم بیومیل گرفتم خداروشکر بهتر شد

سوال های مرتبط