برا رفلاکسش خوبه ولی وزندهی نه زیاد من قبلا بیومیل ای آر میدادم اونم بالا میاورد ولی ببلاک ای ار چون یکم غلطت داره رفلاکسشو خوب کرده چند روز پیش گفتم بزا امتحان کنم ببینم ببلاک ۱میخوره یا نه اصلا لب نزد بنظرتون همینو بدم
واسه دختر من خوب نیست با شیر خودم بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرم وزن میگرفت با این ۲۰۰ گرم. بقیه هم یبوستش میکنن🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.