۵ پاسخ

اسپره دوفاز بگیر خیلی خوبه

چسب مو

یه چیزی هست به اسم ادامس مو اگه گیرت بیاد خوبه
یا موس مو بزن

وزگیر استیکی آرگان،برق نمیندازه چرب نمیکنه خیلیم خوشبوعه

موس بزن مثل کف می‌مونه موهات که نم داره بزت

سوال های مرتبط