خانما برای بیمارستان کلاه بندی باید بگیریم یا بدون بند

۳ پاسخ

بدون بند راحت تره

من هردوشو گرفتم

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دیان💙🧸 مامان دیار و دیان💙🧸 ۹ ماهگی