از این پماد کسی نتیجه گرفته برای خارش بیرونی واژن؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه ولا اصلا ففط اثرش دو روزه

سلام عزیزم من امروز رفتم سونو خداراشکر عدم بطن مغز نینیم اومده بود پایین

عزیزم شماهم ترشح زیاد دارین

اره خیلی خوبه

عالیه

پماد ان ان هم خیلی خوبه

آره خوبه

ب من برا خارجی تریام سینولون ان ان داد
داخلی کلوتریمازول

عالیه

وای منم خیلی خارش واژن دارم یعنی پماد خوبه منم بیگرم

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۶ ماهگی