۱۱ پاسخ

مثلا تو این عکسش میگه ها چته کیوت ندیدی😂😂😂😂

خواهر ظاهراً دلت یه نیشگون می خواد
😁😁😁😁😁

منم دلم بچه میخاد

وووییی ننه
دعای من😂😂

چرا همون موقع نخوردیش؟ماشالله

نتیجه گیری ت رو دوست داشتم 😂😂😂

🥰🥰اطرافیانم همین دعارو می‌کنند که شامل میشی متاسفانه😁

ووووی 🥰
حیف نیست ازاینا گوگولیا‌‌یدونه داشته باشی😉

به من بازم بده خداجون🥲🥹

الهییی چه نانازی بود😘🫠

چه عسلی بود

سوال های مرتبط