کیک ک هرموقع بتونم درست میکنم،پنکیک هم خیلی دوسداره
اش هم زیاد دوسداره. با اسفناج و عدس درست میکنم
حلوا خیلی دوس داره براش از این نون قیفی کوچولوها گرفتم توش حلوا میریزم میخوره
پسر من گردو دوست داره منم برای اینکه خیلی چیزا رو بخوره اندازه نخود گردو لاش میزارم مثلا خرما یا نون پنیر یا کیک حتی 🫢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.