خانوما قرص دمیترون رو کی میخورین؟

۲ پاسخ

هروق حالت تهوع داری

اگه خیلی حالت تهوع داری یدونه خوابیدنی بخور یدونه هم دمه ظهر ولی اگه کمه همون روزی یدونه کافیه

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی