دوستان قرص دمیترون چجوری مصرف میکنید؟
کی ها؟؟

۳ پاسخ

برای تو هنوز زود زیر ده هفته نخور

صب ناشتا بخور تاثیرش بیشترع

یه ساعت قبل از ناهار

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته دوازدهم بارداری