دوستان برای حالت تهوع قرص دمیترون میخورید؟

۷ پاسخ

عزیزم من b6میخورم ، شنیدم دمیترون غیر مجاز شده تو خیلی از داروخانه ها، اگ میتونی نخور

من دکترم داده بود گفت اگر خیلی دیگه نتونستی تحمل کنی بخور
ولی کلا نخوردم من
از هفته ی ۱۴دیگه ندارم خیلی

من دکترم داده اونم بعد کلی قرص عوض کردن حتما مشورت کن بعد بخور

بله من دکتر نوشته دمیترون میخورم

من دوتا صبح میخورم دوتاهم شب نمیدونم بده یا خوب ولی حالت تهوعم همچنان دارم فرق نمیکنه

اول b6 بخور اگه جواب داد که بهتره. روی بعضیا جواب میده. واسه من که هیچ تاثیری نداش.

ب ۱۲ بخورم خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی