سلام خانوما ‌
شما فولیک اسید رو کی میخورین؟

۱۱ پاسخ

فرقی نداره کی بخوری فقط باید سر ساعت باشه

من صبح ها ساعت ۱۰ میخوردم قرص آهن رو شبا ساعت ده میخورم

صبح

شب قبل خواب

من بعد از صبحانه میخورم

شب قبل خواب میخورم من

صبح بعد صبحانه

من شبا قبل خواب میخورم

برامن گفته شب بخورم

شب قبل خواب

شبا قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی