۱۵ پاسخ

من ویتامین د رو بعضی وقتا بعد صبحونه بعضی وقتام بعد ناهار میخورم،اسید فولیکم کلا بعد ناهار نهایت یه ساعت دوساعت بگذره میخورم

دکتر به من گفت فولیک اسید معده خالی نخور باعث یبوست میشه

من هردوش روبعدصبحانه میخورم

فولیک اسید رو با نهار d رو‌قبل خواب میخورم

ویتامین د روصبح میخورم وفولیک رو موقع خواب شنیدم اینطوری صحیحتره

من دوتاشو باهم میخورم یک ساعت بعد ناهار

فولیک اسید رو صبح یکی دو ساعت مونده ب ناهار میخورم ویتامین د بعد ناهار

من ویتامین d رو بعد نهار فولیک اسید و شب قبل خواب یا بعد شام

دی روبعدصبحونه فولیک اسیدقبل خاب

اسید فولیک رو موقع خواب ...

ویتامین د بلافاصله بعد از ناهار
اسید فولیک هم میتونی صبح بخوری هم شب

از شروع بارداری ماه اول البته فولیک رو به نظرم باید سه ماه بخوری برا من رو دکتر گفت دیگه مصرف نکن ولی د میخورم هنوز

من دی را ظهر میخورم
فولیک را صبح میخوردم

اسید فولیکو بعد صبونه ویتامین دی رو با ناهار

ویتامین د بعد از ناهار
فولیک هم شبا دوساعت قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری