سلام خانوما شما قرص فولیک اسید چ وقتی میخورین؟؟

۱۸ پاسخ

شبا قبل خواب

شبا قبل از خواب

برا من زده عصر ها

پنج عصر میخورم

شب قبل خواب میخوزم

شبا میخوردم
الان بعد صبحانه

بعد ناهار میخوردم

صبووونه

بعد صبحونه میخورم

من شنیدم بعد صبحانه جذبش بهتره

شب بعد شام

سلام‌بعدصبحانه

یدوفولیک رو شبا میخورم

آها شما باردارین
اینجور چیزا رو با دکتر مشورت کنی بهتره

شب قبل خواب

شبا میخورم
ولی چون یونی زینک داده توش فولیک اسید هم داره بعد نهار گفته بخورم

شب میخوردم قبلا

روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری