سلام دوستان شما اسید فولیک وویتامین د۳ رو کی میخورین ؟

۸ پاسخ

اسید فولیک بعد صبحانه میخورم،ویتامین د۳ بعد ناهار،کلسیم هفته ای ۳بار عصرا میخورم.

شبها

ویتامین روظهربعدنهارفولیک اسیدروشب

سلام دوستان برای انجام آزمایش بتا حتما باید دکتر نوشته باشه؟ می تونیم بدون ویزیت دکتر مراجعه کنیم به آزمایشگاه برامون انجام بده؟

ویتامین d باید همراه با غذا باشه

اسید فولیک ۳ ماه قبل بارداری دکتر ب من گفت بخور ویتامین د ۳ هنوز دارم مصرف میکنم و درحال اقدام هستم

ویتامین ۲ با نهار
اسید فولیک هم موقع خواب

من فولیک اسید رو شب
ویتامین ب ۶ هم میخورم
د۳ هم باید بخوریم الان؟
هنوز تشکیل قلب نرفتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری