۱ پاسخ

سلام گلم دخترم وقتی بدنیا اومده بود دست به پاش می‌زدیم بچم سیاه میشد بردیم متخصص.....براش سنو نوشت انجام دادیم گفت در رفتگی لگن داره بعدش بردیم ارتوپد اونجا گفتن که باید اتل ببندیم برو یه سه هفته دیگه بیا و ما دیگه نرفتیم الانم خداروشکر خوب شده

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی