سلام گلم دخترم وقتی بدنیا اومده بود دست به پاش میزدیم بچم سیاه میشد بردیم متخصص.....براش سنو نوشت انجام دادیم گفت در رفتگی لگن داره بعدش بردیم ارتوپد اونجا گفتن که باید اتل ببندیم برو یه سه هفته دیگه بیا و ما دیگه نرفتیم الانم خداروشکر خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.