جوابش چیه دوستان

تصویر
۶ پاسخ

احتمالا من چشم بصیرت دارم مثبت میبینم

منفیه

کابوس بارداری ولکنمون نیست😩
من فردا تایم پریودیمه حس میکنم اگه پریود نشم سکته میکنم از ترس🤦‍♀️

منفیه

منفیه عزیزم

منفی دیگه

سوال های مرتبط

مامان ژیان مامان ژیان ۹ ماهگی
مامان کنجد😍🤍 مامان کنجد😍🤍 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان عروسک الماسک مامان عروسک الماسک ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۶ ماهگی