بچه من دنیا اومد جای واکسن اصلا روی بازوش نیست یعنی نزدن؟؟؟

۶ پاسخ

از دختر منم اصلا معلوم نیس

برا دختر من تازه امروز داره حالت جوشی معلوم میشه

فک کنم دوتا به پا میزنن وقتی به دنیا میان

پسر منم معلوم نیست اصلا

کم کم معلوم میشه جای واکسنش

برا من زدن اما جاشو ندیدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی