طبیعیه عزیزم منم همینجوریم
این حس ها طبیعیه. مال استرسه
بهتر بود مکمل منیزیم بخوری و شیاف پروژسترون هم بزنی من قبلا ی ماما به اسم ممتاز تو اینستاگرام دنبال میکردم تو بارداری خودش منیزیم میخورد که اسپاسم شکم و لگن کم کنه
اگه لکه بینی یا خونریزی چیزی نداری الکی بد به دلت راه نده استراحت کن کار سنگین نکن رابطه نداشته باش تا دکترت بیاد
عزیزم دردات مداومه؟
فک کنم دکتر بری بهت شیاف میده خوب میشی
نمیتونی با دکترت تماس بگیری یا پیامی چیزی بهش بدی راهنماییت کنه؟
طبیعیه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.