طبیعیه اوایل بارداری
علایم بارداری هست این دردا
تا ۱۲هفته درد شکم عین پریودی داشتم
دکترم بم شیاف پروژسترون داد
مبارکه عزیزم شما ترشحم دارین؟
عادیه درد پریود
خیلی مبارک برو ازمایش بتا بده ببر دکتر
مباررررررکه دیگه🤩
مبارکه برو بتا بده
بارداری عزیزم مبارکه اره طبیعی چون موقع پریودیه این دردا میاد
منم همینجوری بودم قشنگ حس میکردم هل لحظه پریود بششم
مبارک عزیزم واسه همه دعا کن
منم همین علایم رو دارم ولی هنوز مونده ب پریودم هی حس میکنم یچی میاد ازم میرم سرویس ولی هچی نیس کاش منم مثل شما باردارشده باشم
مبارک باشه
بعد چند اقدام ؟؟
آخه من بعد ۵سال زندگی اولین اقدام بود
مثبتی عزیزممممم مبارکت باشههه🥹❤️
منم همین علائم رو دارم طبیعیه تو هفته های اول🥹
علائم بارداری پریودی یکه منم همینجوری بودم
عزیزم ازین واضح تر مبارکت باشع ایشلا به سلامتی 🥰
به قرآن منم
امروز دلمم تیر میکشه
اگر شما مثبت شدی منم امیدوارم شدم 🥺
اینقدر کمر دردم و دلدرد پریودی
مبارکهههههههه مامان فندوق😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.