۷ پاسخ

اره عادیه مخصدصا وقتی سرپایی درد میگیره ول میکنه اروم اروم این دردت بهتر میشه یه درد دیگه جاش میاد🥲😐

بله

ارع تو هفته تو چیز کاملا طبیعیه عزیزم

منم همینحوریم

بله عزیزم تو بارداری میشه اینجوچیزا

من تا الان همین حسو دارم، اگر گذرا باشه طبیعیه، اگر دائما در طی روز تین دردو داری برو پیش دکترت

اره عزیزم منم دارم و داشتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری