۳ پاسخ

اگه خونریزی نداری طبیعیه

طبیعیه منم همینم یبار از درد گریه کردم جیغ کشیدم تو پریودی هم انقد درد نداشتم

طبیعیه استراحت کن پله بالا پایین نرو خم و راست زیاد نشو از فرنگی استفاده کنید

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلوهام♥️🐣 مامان دوقلوهام♥️🐣 هفته ششم بارداری