۳ پاسخ

سلام عزیزان من از دیشب که از بدنم آب میاد بنظر تون عادی هسته یا نه

منم اینجوری بودم هفته ات ک بره بالاتر کمتر میشه

بری دکتر بهت شیاف پروژسترون میده

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری