اگر درد شدید داری یا با استراحت بهتر نشدی و خدایی نکرده لکه بینی دیدی برو حتما دکتر اگر هیچ کدوم رو نداری دراز بکش به پهلو کار سنگینم نکن این درد به خاطر جا باز کردن رحمه
طبیعیه عزیزم
منم هنوز گاهی دارم
اگر مدام نیستش و لک نداری اوکیه ولی اگه لک داری به پزشکت بگو حتما
منم مث شما البته خونریزی هم ندارم
دکتر بهم شیاف داد گفت تا سونو انتی هر روز مصرف کنم
اره طبیعیه ،اگه دردت خیلی زیاد شد یا با لکه بینی شد اونوقت برو دکتر وگرنه درهمین حد طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.