۱۰ پاسخ

طبیعیه عزیزم. منم تازه رفتم ۱۵ هفته. همینجوریم نگران نباش

اگه لکه بینی نداری نترس
یکم ذکر بگو آروم شی استرس نداشته باش

سلام عزیزم منم هم هفته توام نیم ساعتی هست اینجورم دور نافم سمت چپ و راست درد گرفته دقیقا زید دلم سمت چپم درد میکنه طبیعی هستش

اگه حس میکنی تخمدان ها هستن که جایی که تخمدان ها وجود داره درد میگیره منم امشبم اونطوری بودم میگرفت ول میکرد . احتمالا یا غذای نفخ دار خوردی یا معدت میخواد کار کنه چون مال من همین موارد بود بیشتر از نفخ بود که با خارج شدنش ارومتر شدم

من تیر می‌کشه همون قسمت

من خیلی وقت دارم دکتر گفت احتمالا بخاطر عفونت

اگه خونریزی نداری طبیعیه. شکمت میخواد بزرگ شه درد داری

اگه لکه بینی نداری نگران نباش استراحت کن معمولا این دردا طبیعیه نگرانی نداره

فکر نمیکنم چیز خاصی باشی اگ شدت گرفت ادامه دار بود برین دکتر...اخه تو اینهفته رحم هم داره کشیده میشه بزرگ میشه

بنظرم ک طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری