پرتقال تو بارداری خوبه من خیلی هوس میکنم🫣🫣🫣

۸ پاسخ

اره خوبه من میخورم من عاشق شم با نمک🤪

نخورپرمومیکنه فکرکنم

تحوع نداری بخور داری نخور بدتر میشه با پرتقال نارنگی

🙄🙄🙄این چ سوالیه فقط آناناس وآب هویج بده همه چی ب اندازه مفیده

اگه بتونی بخوری عالیه

اره خوبه
ولی اسیدش خیلی بالاس
من میخورم تا نیم ساعت معدم میسوزه

من اگه بخورن از استفراغ میمیرم خیلی اسیدیه

چرا بد باشه بخور نوش جان..من متنفرم ازش 😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هفته بیستم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نی‌نی ناز مامان نی‌نی ناز هفته نهم بارداری