من همش هوس خیار و اب لیمو میکنم 🫣ضرر نداره سردی زیاد ؟

۶ پاسخ

سردی و گرمی رو با هم بخور مثلا سردی خوردی بعدش خرما بخور تعادل غذایتو حفظ میکنه 😉😘

وای منم 🧌

منم میخورم
خیار نمک ابلیمو
فشارمم پایینه
تا حالا ک چیزیم نشده🤣

من لیمو و نمک که باعث میشه فشارم بیافته سر درد بشم

من ویارم فقط خیار و گوجه بود،چند نفر گفتن نخور،باعث لکه بینی میشه،منم که خونریزی و لکه بینی دارم،ترسیدم،دیگه نمیخورم

من فقط با خیارشور زندم انقده خیارشور میخورم نگران فشارمم

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری