۱۲ پاسخ

اشعه سونو ضرر ندارع برا جنین؟

میای گروه

لک بینی دارم شدید شد دو روزه شیاف میزارم منم ترس دارم دوست دارم برم سونو

چند فروردین سونو ان تی داری؟منم باید ۴تا۱۱ برم

این دردا طبیعیع
تو بارداری ادم شاخ در بیاره هم طبیعیه

عادی، دراز بکش استراحت کن، بگو یکی ماساژت بده دردت کم میشه

زیادی هم میگن خوب نیست بری سونو

عزیزم استراحت کن به پهلو چپ بخواب استرس نداشته باش تا یه حدی طبیعیه موقع پریود اینا درد میاد چیزی نیست

شیاف میزاری؟

شوهرت چرا نمیزارعع بری

اره طبیعی نگران نباش استراحت کن

دراز بکش ب سمت چپ استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری