۸ پاسخ

اره ترشحت خارش و سوزش نداره طبیعیه

منم بودم عزیزم،الآن بهتر شدم.اما باز یکم کار خونه انجام میدم درد میاد

اره عزیزم طبیعیه

بله عزیزم طبیعیع

سلام عزیزم منم الان شرایط شمارو دارم
درد شدید پریودی دارم که ی ربع میگیره ول میکنه خیییلی نگرانم شماهم این شرایطو داشتید؟

منم مثل تو شدم دقیقا

عزیزم ترشحت چجوری بود

طبیعیه گلم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد