۴ پاسخ

شیرین خوبی بهت پیام میدم نمی‌شه میگن انجن مشهد باید بشی آخرش گفتم اینا بدک حالت چطوریه نی نیت خوبه

عزیزم حالت خوبه؟

منم اینجوریم خیلی میترسم..

طبیعی عزیزم نگران نشو ولی استراحت کن خودتو خسته نکن

سوال های مرتبط