۲ پاسخ

منم از اول بارداری دارم الانم سرما خوردگی خیلز خفیف گرفتم و شکممم همش درد میکنه پهلو هام زیر دلم زیر شکمم کناره ی کلیه هام همه جای شکمم درد میکنه نمیدونم از سرماس یا ن
ولی ط میگی خون ریزی داشتی خون ریزی خطره حتما برو دکتر

خفیفش عادیه عزیزم واسه منم هی زیرشکمم درد‌میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی