۳ پاسخ

برو دکتر

استراحت کن به پهلو چپ دراز بکش
اگر دردی با استراحت خوب نشد حتما برو دکتر
اگر نه طبیعیه
منم ماهم میخاد عوض بشه درد و گرفتگی دارم با تیر کشیدن زیر دل و بخاطر جا باز کردن رحم هست ک درد داره

برو دکتر حتمن توی بارداری هر دردی با استراحت خوب بشه ینی مهم نیس اگه ن باید پیگیری کرد ببینی از چیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد