برو دکتر
استراحت کن به پهلو چپ دراز بکش
اگر دردی با استراحت خوب نشد حتما برو دکتر
اگر نه طبیعیه
منم ماهم میخاد عوض بشه درد و گرفتگی دارم با تیر کشیدن زیر دل و بخاطر جا باز کردن رحم هست ک درد داره
برو دکتر حتمن توی بارداری هر دردی با استراحت خوب بشه ینی مهم نیس اگه ن باید پیگیری کرد ببینی از چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.