۲ پاسخ

دکتر رفتین برای معاینه ؟؟
بعضی از مواقع طبیعیه چون رحم داره بزرگ و بزرگ تر میشه به اندام ها فشار میاره ولی زیاد باشه ممکنه خطری داشته باشه
منم دارم بعضی وقتا راست میگیره بعضی وقتا چپ میگیره بعضی وقتا میزنه به معده

سمت راست درد میگیره دکترم سونو میکنه فقط سمت راست شکممه الانم همونجا درد میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری