۶ پاسخ

نه عزیزم طبیعیه منم اولش اینجوری بودم

خیلی طبیعیه عزیزدلم❤️ کلا دردایی که یکدفعه میان و زودم میرن ایرادی ندارن تا جایی که فهمیدم

نه عزیزم منم همینجورم اگه تیر میکشه ول میکنه خطرناک نیست

نه منم شکمم هر روز یه مدل اذیت دیروز زیاد یه روز کم، یا روز درد داره، یه روز نبض داره، یه روز کش میاد، یه روز تیر میکشه، یبار چپ یبار راست، دیگ گیج شدم

نه عزیزم طبیعیه رحمت داره کش میاد

نه عزیزم طبیعبه

سوال های مرتبط

مامان همتا و تودلی🤰 مامان همتا و تودلی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری