۵ پاسخ

بره منم همین جوریه

عزیزم نترس من که بهت گفتم طبیعیه.
من رفتم متخصص گفت اونایی که بچه ی اولشونه یافاصله سنی بچه ی اول زیادباشه حالاحالاها این دردودارن

عزیزم تو کی موعدت بود؟

نترس طبیعیه

واس منم میگیره استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری