چرا زیر شکمم میگیره ول میکنه طبیعیه؟

۸ پاسخ

اگ تایمش کوتاهه و متعدد نیس مشکلی نداره

من موقع استرس زیا د

منم دارم سونو رفتی مشکلی نباشه دیگه طبیعیه

انقباضات رحم هست

داره جا باز میکنه

منم اینجوریم امروز کلا همینطوری شدم هی

منم همینطورم گلی

منم امروز علایمی ندارم فقط همینجوری شدم میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد