سلام
خانما زیر دلم یهو میگیره ول می‌کنه طبیعیه !!!!

۴ پاسخ

سلام خانم ها من سمت راست پهلو درد میگیره ول میکنه و درد واژن دارم طبیعیه انگاری میخوای پریود بشی هم ترشح سفید دارم

همه تو این دوران طبیعی فقط خدا نکرد درد شدید قابل تحمل نیست خونریزی باشه چیزی سنگین بلند کرده باشه یکم این سه ماه اول سختره انشاالله به سلامتی میگذره بازم نگرانی از دکترت سوال کن گلم

آره

بله😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری