۵ پاسخ

دختر منم همینجور شد فقط با پروفن میومد تا ۳۸.۵ به زور . همش روی ۳۹ و بالاتر بود. ۳روز تب شدید داشت بعدش یه ذره هم اسهال شد و خوب شد.

آره عزیزم پسرمن برای واکسن یکسالگی ۵ روز تب کرد و خیلی شدید مریض شد

دخترمن یجوری تب کرد پنج روز بعدواکسنش اصلا سابقه نداشت چندوروز پاراکیدددادم هی خوب میشد دوباره شروع میشد تبش بردم دکتر گفت سرماخورده چون دستشوییشم گلاب ب روتون سبز و شل بود کوریزان انفولانزا داد خورد خوب شد

این دیگه فک نکنم واکسن باشه مریض شده احتمالا

بله من
فقط تب داشت و یکی دوبار هم اسهال
بردم دکتر گفت عوارض واکسنه
دکترش گف معمولا واکسن یک سالگی بعد یک هفته اینجور میشن

سوال های مرتبط