دختر منم همینجور شد فقط با پروفن میومد تا ۳۸.۵ به زور . همش روی ۳۹ و بالاتر بود. ۳روز تب شدید داشت بعدش یه ذره هم اسهال شد و خوب شد.
آره عزیزم پسرمن برای واکسن یکسالگی ۵ روز تب کرد و خیلی شدید مریض شد
دخترمن یجوری تب کرد پنج روز بعدواکسنش اصلا سابقه نداشت چندوروز پاراکیدددادم هی خوب میشد دوباره شروع میشد تبش بردم دکتر گفت سرماخورده چون دستشوییشم گلاب ب روتون سبز و شل بود کوریزان انفولانزا داد خورد خوب شد
این دیگه فک نکنم واکسن باشه مریض شده احتمالا
بله من
فقط تب داشت و یکی دوبار هم اسهال
بردم دکتر گفت عوارض واکسنه
دکترش گف معمولا واکسن یک سالگی بعد یک هفته اینجور میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.