من خیلی خارش دارم😭😭😭😭😭

۶ پاسخ

خارش بخاطر عفونت قارچی هست .لباس زیرو مرتب عوض کن و پماد کلوتریمازول بزن سه روزه خوب میشی.

اصلا لباس زیر نپوشین.یا با دستمال کاغذی خودتون رو خشک نکنین.

برودکتربهت پمادیاقرص کلوتریمازول میده خوب میشی

با شامپو فیروز بشور بعد کلوتریمازول موضعی بزن نیم ساعت بعدش ان ان بزن

برو دکتر برات پماد می‌نویسه سریع خوب میشی

منم لعنتی تازه داروی عفونت میخوردم باز تمومشده دوباره خارش
کلوتریمازول موضعی بگیر چرب کن فقط داخل واژن نره هم ورودیشو چرب کن ببین خوب نمیشی

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قندی مامان قندی ۴ ماهگی