۵ پاسخ

بی دلیل که تب نمیکنن
تب یا بخاطر ویروسه یا عفونت
تب دندون خیلی خفیفه در حدی که فقط یه کمی دست و پاشون گرم میشه

ویروسه ببرش دکتر ما الان چن روزه بستریم سر تب🫠

ن منم بی دلیل بچم توخواب گریه کرد تا صب بدون هیچ علامتی کم کم عصر تب کرد الان بستری شدیم بدون هیچ علامت خاص و یا قبلی

اره از دندونه

تب دندون سر و‌گردن و اینا داغ میشه در حد ۳۷ درجه پسر من پنج شنبه اینطوری بدنش داغ شد پروین دادم که بالا نره بعدش خوب د نگاه کردم دیدم یه کوچولو دندونش در اومده خیلی هم بیقراری میکرد تو خواب

سوال های مرتبط