بی دلیل که تب نمیکنن
تب یا بخاطر ویروسه یا عفونت
تب دندون خیلی خفیفه در حدی که فقط یه کمی دست و پاشون گرم میشه
ویروسه ببرش دکتر ما الان چن روزه بستریم سر تب🫠
ن منم بی دلیل بچم توخواب گریه کرد تا صب بدون هیچ علامتی کم کم عصر تب کرد الان بستری شدیم بدون هیچ علامت خاص و یا قبلی
اره از دندونه
تب دندون سر وگردن و اینا داغ میشه در حد ۳۷ درجه پسر من پنج شنبه اینطوری بدنش داغ شد پروین دادم که بالا نره بعدش خوب د نگاه کردم دیدم یه کوچولو دندونش در اومده خیلی هم بیقراری میکرد تو خواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.