۸ پاسخ

مامان ایدا ت هم مث منی خودمو کووور و پیر کردم سر بچه م و غذا خوردنش باور کن اگر بیتفاوت باشیمم بهتر غذامیخورن پسر من انقد ک بش توجه کردم لوس شده ت غذاااا پدرمووو دراورده
شیر معجون عالیه

عزیزم شیر صبحانش حساب میشه

قد پسر منم ۹۹
اما دکتر گف نرماله
چرا میگی قدش باید بلند تر شع
قد که نرماله

ماشالا این معجونی که شما بهش میدی تا عصر سیر نگه میداره ادم را.یه صبحانه کامل ه خودش دیگه

اینی که شما تو پاسخ ها نوشتی خودش یه وعده کامل محسوب میشه شیر جوپرک میوه میشن اوتمیل شما یکمی شل تر درس میکنی تازه کره بادوم زمینی چهارمغرپودرسنجدم میرنی دیگه چه بهتر

دختر من ۱۲ بیدار میشه صبحانه میخوره ساعت ۴ ناهار میخوره ...هر ساعتی بیدار شه صبحانه رو حذف نمیکنم

خوبه دیگه هم شیرم میخوره کافیه دختر من که تا یازده میخابه بدون حتی یک آبی بخوره😂

خوبه شیر رو میخوره دلشو میگیره ،دختر من یه سره تا ۱۱ میخوابه تا ظهرم هیچی نمیخوره عاصیم کرده

سوال های مرتبط