۵ پاسخ

من شکم نداشتم قبل بارداری
اصن دوس نداشتم سزارین بشم
مجبوریه

بخیتو باز کن بعد ببند چسبندکی ندی

آبجی من وقتی از بیمارستان اومد خونه شبش براش بستم

من از ماماپرسیدم گفت بعد ۴۰ روز اما زنداداشم از روز اول زده نمیدونم منم چیکارکنم

من دو روز بعد

سوال های مرتبط