رفتم ان تیخداروشکر سالم بود نی نی کوچولوم🤲🏻😍

۹ پاسخ

خداروشکر
منم این هفته باید برم

خدارو شکر

الهییییی شکر عزیزدلم

خداشکر برا منم دعا کن سالم باشه

هفتت کم نبود رفتی ؟

منم دیروز رفتم خداروشکر همه چی خوب بود بهت احتمال نداد؟

خداروشکر عزیزم
دقیق چند هفته رفتی ؟!

الحمدالله ‌انشاالله‌به‌سلامتی❤️🌹

شکر خدا 🤩

سوال های مرتبط

مامان کیانا و جوجه🤰 مامان کیانا و جوجه🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری