خانما اومدم سنو وزن دعا کنید خوب باشه وزنش

۸ پاسخ

ان شاالله خوبه همه چی

منم عصری ساعت ۴ دارم میرم

عه منم الان تو نوبتم
انشالله که خوبه عزیزم

سلام عزیزم چقدر شد هزینش

ان شاءالله که خوب باشه
منم عصر میخام برم دعا کنید نرمال باشه

ایشالا مه عالی باشه

انشاا... که خوبه
منم عصری میخوام برم

توکلت به خدا باشه انشاالله همه چی خوبه

سوال های مرتبط