۵ پاسخ

بزار بعد از ۱۴ روز تاخیری بی بی بزن که مطمئن نشون بده یهو زود بی بی میزنی منفی میزنه ولی میبینی بارداری

فک کنم لانه گزینیه

کی تاریخ پریودت بوده؟

ممکنه لانه گزینی باشه ممکنه شروع پریودی هم باشه احتمال هردوش هست بهتره یه بی بی چک بزنی عزیزم انشالله باردار هستی

آینه من سابقه بدون درد ندارم پریود بشم باید از درد بمیرم بعد میشم

تصویر

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی