۱۱ پاسخ

از کجا فهمیدی رفلاکس پنهان داره

میگذره♥️

عزیزم 🥹 سخته اما ازش غول نساز منم خیلی سختم شد تازه بچه من پنهان هم نبود و آشکار بود و هر بار با دیدنش اذیت میشم اما متوجه شدم کلا یه فرایند طبیعی توی نوزاد هست که به مرور دهانه بین معده و مری که سفت بشه خوب میشن و تازه فهمیدم که نباید انقدر به خودم سخت می‌گرفتم.
داروهاشو مرتب بده و اصلا نگران هیچی نباش
قنداق کردن خیلی براشون موثره عزیزم

ببین دختر من رفلاکس پنهان داره الان خیلی بهتر شده
اول که دارو داره دوم شیر خشک مخصوص داره حتی بچه های که شیر مادر میخورن مقدار مشخصی در روز از اون شیر خشک رو میخورن سوم هم حتما باید رو سطح شیب دار بخوابونیش یا زیر سرش بلند باشه که شیر برنکرده توی حلقش یا بالا بیاره یا بره تو ریه اش

خدا بهت صبر بده
به منم بده که هنوز درگیرشم
هیچ دارویی ام بچمو خوب نکرد
اشتهاش صفره تو بیداری ای خدا

عزیزم از کجا میشه فهمید کولیک خوب شده؟

کولیکش چطور بهتر شد ؟🫠

علائمش چی بود؟؟؟

عزیزم شیر خودتو میدی

علائمش چیه

عزیزم از کجا فهمیدی🥲

سوال های مرتبط