من 2سال و نیم طبیعی جلوگیری کردم دلسا با اولین اقدام بوجود اومد😂باز 9 ماه جلوگیری کردم آیسا هم با یکبار بوجود اومد🤭🤣🤦🏼♀️همیشه میگفتیم دلسا شانسی بوده با یکبار اقدام ولی دیدیم نه ما خیلی بگیر هستیم😂🤣
آره خیلی خوبه
خداروشکر🤣🤣🤣 فقط یه وقتایی از استرس میمیرم.
من ۷ سال طبیعی جلوگیری کردم انقدر استرس نکشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.