خانمایی که جلوگیریتون طبیعیه
راضی هستین

۳ پاسخ

من 2سال و نیم طبیعی جلوگیری کردم دلسا با اولین اقدام بوجود اومد😂باز 9 ماه جلوگیری کردم آیسا هم با یکبار بوجود اومد🤭🤣🤦🏼‍♀️همیشه میگفتیم دلسا شانسی بوده با یکبار اقدام ولی دیدیم نه ما خیلی بگیر هستیم😂🤣

آره خیلی خوبه

خداروشکر🤣🤣🤣 فقط یه وقتایی از استرس میمیرم.
من ۷ سال طبیعی جلوگیری کردم انقدر استرس نکشیدم

سوال های مرتبط