پسرو معمولا درست میگن
اما اگر بگن دختره، بعدا ممکنه عوض بشه
برای من سر دوتا پسرا درست بود اما اینو انتی گفت دختره آنومالی پسر بود
برا من که درست بود سر پسر اولم
برای منم درست بود
انومالی دقیق تره
ولی پسر هم زود مشخص میشع
انتی بهم احتمال پسرداد و پسرم شد
برا من ک درست بود
ب منم گفت احتمالابچت پسره اره درست درمیاد.ولی من کل علائمام ب دخترمیبره
آره درسته
آره 99 درصد ؛ برای من که درست بود تغییر نکرد
برا من که درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.