۹ پاسخ

قطره تب بدید بهش پاشو گرم کنید

تجربه بشه واست از سری بعد رفتی واکسن یخ خشک با خودت ببر بپیچ‌تو‌پارچه تا واکسن زد پنج دقیقه هم مجال نده کمپرس یخ از همونجا شروع کن تا بیایی خونه

قنداق کن
خود شاش بچه اونو گرم نگه میداره سریع خوب میشه

من ی روز کامل قنداق کردم
گریه نکرد اصلا
روز بعد هم دیگه پاهاشو تکون میداد راحت

هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده
هر یه ساعت. حوله سرد بزار. اون قسمت رو بی حس میکنه
من یخ میزاشتم لای حوله میمالیدم قسمت. واکسن قشنگ سرد میشد برمی‌داشتم. اینطوری درد حس نمیکنه

پاهاشو مثل قنداق ببند که تکون نده

براش لالایی بزار باهاش بازی کن بزارش داخل نندی یا گهواره اش

قطره پاراکید ۴ساعت یکبار بهش بده
به بدنش ویکس بزن یه کوچولو و بمالش
گرم نگهش دار
پارچه خنک بزار روش تا چند ساعت تکرار کن

اگر قطره ای چیزی داره بده بهش کنارش باش میگذره اینم عزیزم عادیع

سوال های مرتبط

مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی