خدایا دارم دق میکنم 😭😞😑بچم شیر نمیخوره

۸ پاسخ

اگه نزدیک پریود شدنته یا پریود شدی سدیم خون بالا میره شیر یکم شور میشه عزیزم به بعدش کم کم خوب میشه دکترم میگفت بچه ها در این مدت اعتصاب شیر میکنن

تو این سن طبیعیه نگران نباش الان پسر منم یکماهه همینجوریه دق میده ادمو تا یکم شیر بخوره بعد براخودش خوب میشه اگه میتونی ببرش دکتر شاید دیگه شیرشو دوست نداره منم باید پسرمو ببرم ببینم چی میگه

اعتصاب کرده تو این سن طبیعی هست تو خواب بهش بده میگیره بعدش اوکی میشه

تو خواب بهش بده

سینه نمیگیره یا کلا ؟

میای گروه

پسر منم عن شده نمیخوره ابم نمیخوره غذا نمیخوره

چندروز عزیزم؟؟؟

سوال های مرتبط