۶ پاسخ

بچه منم کم شیر میخوره

طبیعیه عزیزم حجم نرمال میخوره

اسم شیرش چیه؟

عزیزم نرماله
ماه اول و دوم ۳۰ تا باید بخوره هر ۳ساعت یا ۲ ساعت

بچم هر سه چهار ساعت دو پیمونه شیرخشک اونم نصفشوو نمیخوره

منم دقیقا همین مشکلوو دارم😭😭

سوال های مرتبط